lørdag den 2. januar 2010

Godt nytår!

Godt nytår til alle læsere!

Så skriver vi 2010 og det bliver forhåbentligt endnu et år med masser af fotografier fra min hånd! Jeg arbejder netop nu på at få sat et udvalgt portfolio op, men det går ikke så stærkt da jeg stadig venter på lidt nødvendig feedback og samtidig tager mit lille firma Colorthief også en del af min tid. Jeg er for nyligt begyndt at blogge for CT også, se HER - så nu kan du også følge med i mit grafiske arbejde! :-)

Jeg håber på at 2010 giver mig nogle nye fotografiske udfordringer, om ikke andet håber jeg fortsat at kunne finde tid til at blogge her om div. små hygge projekter og private billeder! Så bliv endelig ved med at kik med!

I dag var jeg forbi studiet sammen med Sigurd for at lege lidt med effekterne af en flashlampe alene! Nedenfor er et resultat her af. Simpelt og godt!

Model: Sigurd
Billederne er taget med Canon EOS 5D Mark II
Monteret med Canon EF 24-70mm F/2.8 L USM
Efterbehandling i Photoshop CS3

Ingen kommentarer: