søndag den 1. august 2010

Del mine billeder!

Jeg har tilføjet muligheden for nemt at dele mine billeder med andre på nettet!
Der er quick-links til deling via Email, Facebook, Blogger, Twitter og Google Buzz.

Du finder quick-linksne under hvert indlæg.
Jeg vil derfor opfordre besøgende til at dele mine billeder og indlæg med andre i deres vennekreds som måske kunne have glæde af dem.

Google Ads

Jeg har også tilføjet lidt Google genererede reklamer på siden. Jeg forfalder ofte selv til at trykke på disse på andre sider og blogge som jeg dagligt besøger. Jeg gør dette med en god mavefornemmelse da det, for mange blogger, er den eneste indtægtskilde. Det er ikke noget man tjener de store penge på, men det kan give et symbolsk beløb som kan være motiverende for en levende og up-to-date blog!

Hvis jeg ikke føler Google kan levere nogle reklamer der er relevante for mine blog-besøgende eller hvis jeg får henvendelser fra besøgende som finder dem generende vil de blive fjernet igen!

Så vær' ikke nervøs for at trykke løs her på siden :-)

På forhånd tak!

2 kommentarer:

Ruprect sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Ruprect sagde ...

Jeg syntes det er i orden - så *klik* - Jeg holder min egen blog på http://www.photofolio.dk/blog/